Nakupte ještě za 6 000 Kč a dopravu budete mít zdarma.

Jak na reklamaci?

Nejrychlejší možností, jak reklamovat poškozené zboží, je vyplnit reklamační formulář a zaslat společně s fotografií poškozeného dílu na náš email:

info@maxi-postele.cz.

Kolegové se nejpozději do druhého dne ozvou s návrhem řešení.

Co potřebuji pro řešení reklamace?

  • číslo objednávky nebo faktury
  • fotografie vady
  • popis vady

Nebo můžete vyplnit náš připravený reklamační formulář, který vás všemi kroky provede najednou.

Dle našich statistik většinu reklamací řešíme obratem a to výměnou za nový díl. Pokud situace vyžaduje dodání reklamovaného zboží k nám na sklad, tak vše řešíme individuálně dle situace.

Pokud chcete reklamované zboží doručit osobně na naši provozovnu, tak prosíme předem po telefonické domluvě na čísle: +420 466 566 506

Adresa naší provozovny:

Michal Doležal
část obce Nová Ves 64
565 43 Zámrsk

Důležité informace:

  • na reklamace se snažíme reagovat neprodleně, nejpozději do 24 hodin
  • reklamační lhůta na vyřízení reklamace podle občanského zákoníku je stanovena na 30 dnů
  • náklady na vyřízení reklamace hradíme my jako dodavatel zboží
  • o vyřízení reklamace vás informujeme telefonicky i písemně

Potřebujete poradit? Ozvěte se nám PO–PÁ od 8:00 do 19:00

  +420 466 566 506

Zboží přidáno do oblíbených.

Zboží odebráno z oblíbených.