Jak nakupovat na maxi-postele.cz
-
Vyberte si produkt
Pokud se v našem množství začnete ztrácet, můžete produkty filtrovat podle barvy, ceny a typu produktu.
-
Zkontrolujte všechny parametry
Před objednáním si projděte základní parametry, zvolte barvu a zamyslete se i nad doplňky, které budete potřebovat.
-
Vložte zboží do košíku
Košík si můžete prohlédnout v horní části obrazovky a snadno v něm zboží upravovat či odebrat.
-
Potvrďte dopravní společnost
Vaši objednávku Vám doručíme buďto naším rozvozem nebo kurýrní společností, nejčastěji Toptrans a malé zásilky DPD. Doručení je s dopravou zdarma při objednávce nad 6000 Kč.
-
Vyberte způsob platby
Platit u nás můžete v hotovosti, dobírkou, platební kartou nebo bankovním převodem. Nabízíme také splátkový prodej přes Essox
-
Vyplňte adresu dodání
Pokud byste potřebovali fakturu vystavit na jinou adresu než na tu dodací, stačí zakliknout možnost Fakturační adresa je odlišná od dodací a tu následně vyplnit.
-
Klikněte na objednat
Po vyplnění všech důležitých polí už stačí pouze souhlasit s obchodními podmínkami a kliknout na tlačítko Objednat.Potvrzení objednávky vám přijde během chvíle e-mailem.
O zpracování objednávky
vás informujeme e-mailem v těchto krocích
-
Potvrzení objednávky
V tuto chvíli dostane vaše objednávka své číslo. Pokud byste potřebovali udělat nějakou změnu, nebo jste dlouho nedostali zprávu, mějte při komunikaci s námi toto číslo.
-
Zabalení balíku
O tomto kroce vás e-mailem neinformujeme. Proto si o tom, jak balíme zboží, můžete přečíst tady. Vždy je ale vaše zásilka zabalena tak, aby zvládla cestu i pár výmolů, které může na cestě potkat.
-
Expedování zboží
Pokud máme zboží skladem, vaši objednávku zabalíme, posíláme dopravci a vám přijde další e-mail s informací o expedování z našeho skladu.V případě, že čekáme na zboží od výrobce, můžete na tento e-mail chvíli čekat. Jak dlouho? Přečtěte si více o dostupnosti zboží.
-
Převzetí kurýrem
Kurýr, který vaši zásilku převezeme, nejdřív putuje na centrální sklad. Z něj se všechny zásilky rozváží na jednotlivé regionální depa. Tam si následující pracovní den zboží převezmou jednotliví kurýři. O tom, kdy k vám balík dorazí, vás bude informovat kurýrní služba.
-
Žádost o zpětnou vazbu
Pár dní po obdržení zásilky od nás dostanete e-mail, ve kterém vás požádáme o hodnocení produktu. Pokud už jste si na nové židli chvíli poseděli, vaše recenze pomůže dalším zákazníkům i nám.
Nechcete si objednávat zboží online?
Objednávky přijímáme také:
Stačí nás kontaktovat
Státním podnikům a firmám bez možnosti platit zboží na dobírku či předem na účet nabízíme možnost nákupu se splatností.
Potřebujete poradit? Ozvěte se nám PO–PÁ od 8:00 do 19:00